sobota, 7 grudnia 2013

Liebster Awards IV

Hejo ;) 

Dostałam kolejną nominację do LBA tym razem od 


 Kochanej  M.  <3  


Dzięki ci bardzo :**** 

Jej pytania: (i moje odpowiedzi)

1. Ulubiony cytat.
Zmienia się  w zależności od czytanej książki :3
2. Ulubiona książka.
Zmienia się XD Obecnie PJ :3
3. Ulubiony POLSKI autor.
Ćwiek ;)
4. Animag.
Wąż, Wilk, Jastrząb :3
5. Dom w Hogwarcie.
Slytherin <3
6. Skąd masz pomysły na pisanie ?
Z głowy XD  Nie mam żadnej odnośni w realnym świecie XD
7. Czy piszesz "do szuflady" ?
hę? W sensie czy zapisuję moje teksty? Nie ogarniam... (wiem jestem deklem XD)
8. Ile książek czytasz (przeciętnie) na miesiąc ?
Około 15  :3
9. Ulubiony owoc ?
Arbuz/Truskawki
10. Ulubiona pora roku ?
Zima <3
11. Kim byś chciał/a zostać w przyszłości ?
Pisarką, malarką, piosenkarką (XD), przedszkolanką, nauczycielką,  :3

Moje zapytanka *.* :
1. Jak masz na imię?
2.Jak masz na drugie imię? XD
3. Twój bogin?
4. Jeśli miałabyś wybrać jednego z bogów Greckich na ojca/matkę to który to by był? 
5. A jeśli nie możesz wybrać sam boga, to który najbardziej pasuje do twojego charakteru? (szczerze, nawet jak wolicie kogoś innego)
6. Lubisz zapach papieru?
7. Pijesz?
8.Palisz?
9. Ćpasz?
10. A może Harry Potter? XD
11. Pozdrów osobę, którą uważasz za zajebistą XD

Nom to na tyle :3  Hłehłeh :3  
Ok nominacje: 


Wszystko wyczerpane :3 Więcej nie mam do nominowania XD 

Komentujcie, Obserwujcie , Polecajcie :3 
<3

8 komentarzy:

  1. hah.. najlepsze jest to : ty nominowałaś mnie ; ja ją ; a ona znowu ciebie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah :D W sumie możemy tak robić, pobijemy rekord w nominacjach XD Jak ktoś zobaczy ''Moja 57 nominacja do LBA. Zapraszam do czytania...'' To sobie pomyśli, że jesteśmy jakieś super popularne :3 Niezły chwyt marketingowy XD

      Usuń
  2. Hejoo!
    Ileż tych nominejszynów, ja nie mogę O.o
    Czekam na nowy rozdział i pozdrowiejszyn!
    KK
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, dzięki xD która to już nominacja? 57? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej.
    Ej, jest już i grudzień i 15 i nic. Czemu?! Dlaczego mi to robisz?! Jesteś zła. Dobra, teraz już bez wariacji. Będę czekać jak długo będzie trzeba. Dużo weny życzę, bardzo dużo.

    Z poważaniem
    Gal Anonim

    OdpowiedzUsuń