czwartek, 28 listopada 2013

Liebster Blog Award III



Heej <3 

Zostałam nominowana do tej nagrody po raz trzeci przez 


Dianę Landris z bloga 


Bardzo jej za to dziękuję i przesyłam całuski :**

Oto jej pytania: 
(i moje odpowiedzi)


1. Czy widziałeś/aś  już Igrzyska Śmierci: w Pierścieniu Ognia?
Oczywiście ;) Byłam na premierze i uwielbiaaam <3 Książkę czytałam już kilkanaście razy ;) 

2. Którą postać z Harrego Pottera  lubisz najbardziej? Dlaczego?
Nie wiem ;) Chyba Toma albo Draco albo Neville'a, albo Lunę albo Bellatriks, albo ... :D 
Każdy ma inne cechy, które u nich lubię ;)

3.  Co myślisz o tym blogu?
O twoim? Nie wiem, muszę przeczytać ;) Napiszę ci komentarz jutro (dzisiaj już za późno ;) )

4. Jeśli miałabyś wybrać pomiędzy pięknością, mądrością, a dobrocią, co byś wybrała?
Hmm... Chyba mądrość, bo z byciem miłym nie mam problemów, a żadna operacja plastyczna i tak nie uratuje mojej twarzy przed szpetotom XD

5. Jaka jest twoja ulubiona książka?
 Zmienia się w zależności od tego co akurat czytam ;) Teraz Trylogia Czarnego Maga autorstwa Trudi Canavan ;)

6. Jaki jest twój ulubiony aktor?
Mam kilku ;) Johny Depp, Alan Rickman, Matthew Lewis, Tom Felton, Ralph Finnes ;) 

7. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
Nie ma takego ;) Ale lubię polski ;) (tylko ta moja pani... -.- )

8. Masz rodzeństwo?
Tak ;) Młodszego i starszego brata oraz starszą siostrę ;)

9. Czy słyszałeś kiedyś o książce Gone autorstwa Michaela Granta?
 Oczywiście ;) Przeczytałam całą serię i ją kocham ;) Najbardziej lubię Caina i Dianę  ;)

10. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytać, pisać, oglądać fajne filmy i seriale, słuchać muzyki ;)

11. Jeździsz konno?
 Nie ;__; Boję się koni ;__;

Moje pytania ;) 
(ZACHĘCAM DO ODPOWIADANIE NA NIE W KOMENTARZCH NAWET JAK NIE MACIE NOMINACJI ;) więcej się o was dowiemy ;) )

1. Ulubiony kolor :3 
2. Ile książek czytasz na miesiąc?
3.Ostatnia słuchana przez ciebie piosenka?
4. Masz zwierzaka?
5. Lubisz arbuzy? 
6. Jak oceniasz swój wygląd?
7. Twoje marzenie.
8. Gale czy Peeta
9. Ulubiona pora roku?
10. Ulubiony Blog?
11. Co sądzisz o  homoseksualistach? Czy jesteś Homofobem?


Nominuję :  (wspieram początkujące bloggerki ;) )

http://dramioneriddle.blogspot.com

http://dramione-nowe-zycie.blogspot.com/

http://okulary-na-opak-widza-swiat.blogspot.com/

http://dramione-by-nana-nanana.blogspot.com

http://pudelko-czekoladek-dramione.blogspot.com/

http://drarry-dracoharry.blogspot.com

To na tyle ;) Piszcie co sądzicie, zresztą piszcie cokolwiek :3

o~*~o

10 komentarzy:

  1. Łaaa! Dzięki za nominejszyn, rano napiszę posta na blogu, bo teraz mam tylko komórkę xD
    No, w każdym razie dzięki :D
    P.S. Nowy rozdział u mnie :)
    Koalka Koalkowa
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią odpowiem na pyatnia :) 1 Czerwony <3.
    2Hmm raczej 2 ale tylko dlatego że nie mam czasu ich kupować więc kupuje jak najgrubsze tak ok600str :D.
    3 Bednarek "Cisza" :3.
    4 Mam 2 psy i kota.
    5 Taak uwielbiam :D.
    6 Lekka nadwaga (chociaż wszyscy mówią ,że jestem za chuda-.-) mi się podoba taka jaka jestem.
    7 Ech marzenia...Kocham książki i filmy fantasty najlepsze są z Ameryki wiec... Chciałabym się kiedyś tam znaleźć *.*
    8Problem którego nienawidze..Byłam na 2 częsci na dni po premierze i oczywiście przeczytałam wszystkie książki <3 Peeta!
    9 Lato ;3
    10 Twój! Przynajmniej ten. Uwielbiam Dramione i Drarry a z Dramione twój jest najlepszy! Z Drarry "HP i gwiazda mroku" Kocham i polecam ale uwaga smutne ;___;
    11 Uwielbiam ich! Oni są tacy jak my! W szkole jestem jedyną osobą która stawia się za nimi! Oczywiście jestem hetero ale Tak bardzo mnie oni mnie fascynują :3
    Pozdrawiam Aleks :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajowo *.* Nie do wszystkich mam podobnie bo wolę zielony i czytam kilkanaście na miesiąc, ostatnio słuchałam Let It Go, Mam psa :3. Też lubię arbuzy ^.^ Też Peeta :3 Ale wolę zimę :3 Nie cierpię lata :/ Co do 10. - Dziękiii :******** Kckckckc <3 I 11. Mam tak samo ;) Heh dzięki za komentarz <3

      Usuń
  3. PS. adres mojego bloga o drarry
    http://drarry-dracoharry.blogspot.com/2013_11_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Danke za nominację ^^ Za chwileczkem wstawiam posta. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. A w dupie to mam. Masz powtórkę z rozrywki.
    Hej ! Zostałaś nominowana do Liebester Blog Award. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj:
    http://hermionasnapecorkanietoperza.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow :D hahah omg kckck <3 Dzięki :********* No dobra teog to się nie spodziewałam XD Nominacji pod nominacją :** Dziękiii <3

      Usuń
  6. To znaczy nie Twoją wypowiedź, ale to, że zostałaś już raz nominowana :)
    Twoja,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Czerwony :* później błękitny czrny i fioletowy :) 2. Jeszcze do nie dawna czytałam dużo i często teraz jednak sama nie wiem xzemu opuściłam sie i zdarza się że nawet jednaj książki na dwa miesiace nie orzeczytam :( 3. No cóż ostatnio ciągle zmienia mi
    się. Gust muzyczny sama nwm czemu i tak jestem dziwna i pokrecona a ostatnio słuchałam Na szczycie i Naprawimy to GrubSona ;) 4. Tak, takiego duuuuzego psa :D 5. Taaak chociaż nie koniecznie z solą ;) 6. Jednym słowem ? "makabryczny" dwoma słowami ? "mega makabryczny" :( 7. Sporo ale zeby kazde się spełnilo albi zeby chociaz czesc potrzebuje szczescia tak wiec to jest moim marzeniem :* 8. Gale <3 ( nie moge pojac jak autorka w Kosoglosie polaczyla Katniss z Peeta :( ) 9. Czy ja wiem wszystkie sa wyjatkowe C: Ale chyba najbardziej lato chociaz nie wszystkie no wiecie zima te czysge powietrze nie do lorownania wiosna wszysyko budI sie do zycia itp lato wakacje slonce itd jesien taka koorowa cjoc ja musze przyznav ze kolorowe rzeczy mnie draznia i nie lrzepadam tez za kolorem zoltym i zielonym ale jesien lubie :) 10. Uwielbiam twoj to na pewno ale oprocz twojego czytam i kocham lub lubie cos kolo 15 blogow i nie jestem w stanie wybrac jednego :/ 11. To ludzie i tyle i co z tego ze maja inne mozna powiedziec poglafy to ludzie i maja uczucia i totalnie nie rozumiem jak mozna ich obtazac za to ci czuja przeciez oni nie obrazaja nas i nic do nas nie maja wiec dlaczeho mg mielibysmy miec cos do nich ??? Naprawde nie mam pojecia ... Ale to koje zdanie ... Dobra odpowiedzialm i o jezu niezle sie napisalam mam tylko nadzieje ze to docenisz i przeczytasz :D I tak wiem ale dzis mam taki nieco poetycki humor ... Dobrze ze tylko troszke :D

    OdpowiedzUsuń