środa, 20 listopada 2013

Stojąc w miejscu, jak pal przed średniowiecznym zamkiem :c



Hej :c  
Wiecie bardzo się staram nadążyć nad wszystkim ;/ 
Ale coś nie wychodzi :c 
Więc ,aby zaczerpnąć chwilowej ulgi pozbywam się rzeczy zbędnych :c Kocham ten blog i was, i nie martwcie się ;) Nie usuwam go  oczywiście ;) 
Zawieszam  bloga na prawie miesiąc ;)  
Przykro mi, ale nie dam rady zrobić wszystkiego ;) Mam nadzieję przez ten czas nadrobić zaległości i poprawić się, jeśli oprócz kłopotów z czasem robię coś źle ;)  Do zobaczenia  :

15 grudnia ;) 

Miło było by was wtedy spotkać, jeśli jeszcze nie zniknęliście ;) 

26 komentarzy:

  1. :'( Poczekam. Dam radę. Nie rozpłaczę się. Obiecaj, że 15.12.213r. dasz znak życia. Za bardzo kocham tego bloga, żeby go stracić. Twoja,
    Wierna,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww *.* Jaki śliczny komentarz <3 ;___; Serio łezka się w oku zakręciła ;'*** Kocham cię M. <3 <3 <3 Kocham wszystkich czytelników, ale takie piękne komentarze szczególnie przekłuwają mi serduszko <3 Obiecuję <3

      Usuń
  2. Będziemy czekać! :D Masz wiernych fanów tej wspaniałej historii , więc na pewno nikt Cię nie opuści. Ja na pewno nie! Będę czekała z niecierpliwością <3 Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 <3 Fajnie, że jeszcze ktoś tu zagląda :*** Do następnego rozdziału <3

      Usuń
  3. Ja będę czekać, chyba nawet bardziej mi będzie zależało na nowych rozdziałach niż na świętach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah XD Ale pamiętaj, nie mów tego głośno, bo Święty Mikołaj wszystko widzi XD Dziękii <3 <3 Awww jak ja kocham wasze komentarze <3

      Usuń
  4. Postaram się poczekać... Nie jestm pewna czy wytrzymam cały miesiąc... No wiesz.. Mimo, iż od niedawna zaczęłam wchodzić na tego bloga, to bardzo się z tobą zżyłam. To takie bolesne... Ach...
    (płacz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie płacz :'( *.* Jeeej dzięki, że tak doceniacie mojego bloga <3 Niogdy nie sądziłam, że ktoś tu zajrzy, a co dopiero go przeczyta no i w ogóle mu się spodoba :** To wspaniale, że tyle was jest <3 Mimo, że moim zdaniem makabrycznie piszę XD I też się zżyłam z wami wszystkimi :* Nawet z tymi, których nie znam, bo nie piszą komentarzy, ale mam nadzieję, że tam są :3 Dzięki za koment :'***

      Usuń
  5. Hej, tu ja.
    Wreszcie jakieś konkrety! Nie martw się, ja tu zostanę. Będę czekać choćby do śmierci i dwa dni dłużej. No to do zobaczenia.

    Z poważaniem
    Gal Anonim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galu ... :D Nie martw się te 2 dni nie będą konieczne, postaram się, żeby się wywiązać z 15 grudnia :3 Ciekawi mnie jedna rzecz... a mianowicie twoja płeć :D No bo zawsze jak chcę ci odpisać, na koment czy coś, to muszę pisać np ''napisałeś/łas'' :D hahah Więc, jeśli chcesz to zdradzić, bądź nie chcesz napisz proszę <3 Dzięki za koment :**** Do zobaczenia <3

      Usuń
    2. Tutaj ja.
      Hmm... mi się wydawało, że udało mi się to wyjaśnić ale ok. Więc uwaga, uwaga..... (werble).....jestem....(ciągle werble)..... Kobietą!!!!!! Spodziewał się ktoś tego? A co do tych dni to wiedz, że ja po prostu jestem cierpliwa. Ja mam czas.

      Z poważaniem
      Gal Anonim

      Usuń
  6. Będę płakać. Ja tu codziennie wchodzę i wchodzę i czekam na rozdział. Mam nadzieję że wrócisz bo twój blog jest W.S.P.A.N.I.A.Ł.Y

    Pozdrawiam Eweline Eden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrócę <3 Dziękuję bardzo Eweline <3 Przy każdym waszym komentarzu płaczę ;_; za szczęścia i wzruszenia :*

      Usuń
  7. Ja na pewno będę czekała. Nie ważne ile(choć mam nadzieje, ze jednak tylko do 15.12), ale będę. Świetnie piszesz i bardzo wciągnęłam się w ten blog. Nie, nie będę płakała(i moje postanowienie na nic się nie zdało. ;( Już płaczę) Niech ta data szybciej się zbliża. Dobra przestaje marudzić. :)
    Pozdrawiam Susannah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Każdy komentarz utwierdza mnie w nadziei, że naprawdę tak uważacie jak piszecie :***

      Usuń
  8. Czytam twojego bloga od niedawna i przeczytałam go w parę dni. Blog jest świetny ,chyba jeden z najlepszych blogów jakie do tej pory czytałam. Mam wielką nadzieję ,że 15 grudnia pojawią się nowe piękne i zajebiste rozdziały jak do tej pory :D
    Pozdrawiam Aleks ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*** Miło mi, że tak sądzisz :') O matko ryczę przy waszych komentarzach ;__; Jestem taka wzruszonaaaa :***

      Usuń
  9. Spoko! Przerwa każdemu się należy.... Blog,szkoła czy praca, zawsze coś powoduje że człowiek ma ochotę walnąć na pysk. Moim zdaniem przerwa powinna być nawet dłuższa,bo czas szybko leci. Ale mimo wszystko jak przeczytałam temat notki to się wystraszyłam... Blog jest CUDOWNY. A po tobie widać,że jesteś skromna... No i jak każdy kto pisze opowiadanie wytykasz sobie najmniejsze błędy. Niestety to jest najgorsza cecha osób z bloggera. To na koniec powiem tak... Blog jest PIĘKNY, a my jako czytelnicy i blogerzy zarazem rozumiemy ból braku weny,czasu... Ale mimo wszystko dziękujemy (No na pewno ja =D) , że jesteś z nami i nie poddajesz się.
    Życzę miło spędzonej przerwy :D

    Otaku-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, dzięki :**** za wszystko, za zrozumienie, za komentarz, za opinię, za pochwały(chociaż to wytykanie sobie najmniejszych błędów to nie do końca prawda... Moje błędy są ogromne XD Merlinie jak można pomylić wiek głównej bohaterki i zmieniać go co kilka rozdziałów -.- hahah żal mi się XD) Dziękuję ci bardzo, znowu ryczę ze wzruszenia (chociaż powiedziałam sobie, że nie będę). Tobie również życzę mile spędzonego czasu do 15 grudnia ;) <3

      Usuń
  10. Poczekam! Doczekam! Wytrwam!
    Mam nadzieję, że jest tak jak mówisz i 15 grudnia już będzie ok ;]
    Staram się zrozumieć. Każdemu w końcu jest potrzebny odpoczynek.
    Dobrze, że nie usuwasz bloga (to by było za pochopne) , tylko zawieszasz go na pewien czas :) Szkoda by było gdybyś zmarnowała swój talent literacki i opuściła bloga, w którego już się wciągnełam :p
    No to życzę odpoczynku podczas przerwy i nadrobienia tego co tam masz nadrobić ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękii :* Za zrozumienie i dodanie otuchy ;) Nigdy w sumie nie myślałam o usunięciu, więc się nie martw (jakby naprawdę było za czym tęsknić XD) Będę odpoczywać i pisać ;) miłych Mikołajek ;)

      Usuń
  11. "Gdy kogoś (lub coś) na prawdę kochasz, daj m odejść. . ." mam nadzieje jednak, że nas nie opuścisz. 15.12 będzie wielki powrót. Daj co jakiś czas znać, że żyjesz i że Herm i Smoka też wszystko gra :) Do zobaczenia. . .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słitaśny cytat :** Czyje to? ;) Dzięki za koment :*** Dam znać, do zobaczenia ;*** <3

      Usuń
  12. Ojej dzięki :***** Już wpadam do ciebie :*** Ale mi miło <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog jest super, bardzo mi się podoba, dlatego niecierpliwie czekam do 15. Masz wielki, wielki, wielki talent. <3JESTEŚ SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki i jeszcze raz dzięki <3 <3

      Usuń