niedziela, 2 marca 2014

Liebster Blogger Awards V - VII

Tak więc nie robiąc osobnych postów do zaległych nominacji, tutaj daję wszystko co związane z niedoszłymi Liebsterami ^^ 

Dostałam przez ten czas nominacje od:  

 Gala Anonima <3 <3 Uwielbiam Cię, wiesz o tym? ;3 

http://gal-anonim-komentuje.blogspot.com/  (jako, że jestem uczciwym człowieczkiem daję linki do blogów, żebyście zajrzeli ^^)

  Olivii Malfoy  <3 <3 

 http://dzieci-mroku.blogspot.com/

  Oraz Kolakowej ^^ <3 

 http://historiajednejmilosci.blogspot.com/

Dziękuję wam bardzo, kocham was <3 <3 <3 ^^


I po kolei każdy zestaw pytań z moimi odpowiedziami ;3   Zapraszam też na odpowiadanie na który zestaw chcecie w komentarzach <3 <3 


 I 


1. Jak długo prowadzisz bloga?
Od czerwca 2013, jest to mój pierwszy blog ^^
2. Co dostałaś na święta?
Telefon ^^ (ach to odpowiadanie z trzy miesięcznym opóźnieniem ;-;) 
3. Co cię zmotywowało do prowadzenia bloga?
Ja sama i moja ambicja oraz depresyjna chęć robienia czegokolwiek samemu z własnej głowy ^^
4. Lubisz śnieg?
Uwielbiam <3 <3 I deszcz <3 słońce to zło tego świata ;-; 
5. Jaką książkę lubisz najbardziej?
Haha nie ma takiej oczywiście ^^
6. Najdziwniejsza rzecz jaka cię spotkała?
Cóż... nie no mam zbyt duży wybór, nie potrafię podjąć decyzji xD 
7. Masz zwierzaka?
Owszem piesełka ^^ Jest śliczna, futrzasta ma na imię Abi, rasa Leonberger ;3 
8. Lubisz kolor pomarańczowy albo zielony?
NIENAWIDZĘ pomarańczowego ;-; nienawidzę ;-; a zielony to jeden z moich trzech ulubionych kolorów ;3 
9 Jaki lubisz kolor?
Czarny, zielony, fioletowy ^^
10. Oglądałaś Dzwoneczka?
Taaaak <3 wszystkie części ^^ Uwielbiam Disneya ;3
11. Co to jest? Rano chodzi na czterech nogach w południe na dwóch a wieczorem na trzech?
Człowiek <3 

 Zestaw II 


1. Co sądzisz o parringu Blaise&Ginny?
Spoczko jest ;3 2. Czy lubisz jakieś jeszcze parringi oprócz Dramione?
Cóż ograniczając się tylko do Hp ;___; i tak tego strasznie dużo ;_; 
Drarry, Trarry, Fremione, Volmione, Bellamort, Drapple, Chickron (Chicken i Ron XDD tylko na to ten rudzielec zasługuje xDD) , Retonks, Scorose, Scorbus, Blinny, Olarry, Olarlie, Nevluna <3 Nie umiem teraz sobie więcej przypomnieć, ale to nie wszystko xDDD 3. Co wolisz - klasyczne Dramione czy Hermionę Riddle?
Nie wiem w sumie ;) Chyba Riddle, bo lubię Ślizgońskie klimaty, a w zwykłych Dramione rzadko się pojawiają, a jeszcze żeby dobrze napisane było to z latarnią szukać :o ;3
4. Co lubisz robić oprócz pisania?
Rysować, Śpiewać, uczyć się niektórych rzeczy, grać na pianinie, oglądać seriale i różne inne ;3 5. Co lubisz jeść podczas pisania?
Nie jem podczas pisania, to mi przeszkadza xDD 6. Jaki kolor najbardziej lubisz mieć wokół siebie kiedy piszesz?
To mi obojętne, ważne, żeby muzyczka była dobra ^^7. Czy podczas pisania wolisz mieć na biurku/stole czysto, czy bałagan Cię inspiruje?
Zawsze mam bałagan, nie ważne, czy tego chcę czy nie xDD 8. Czy coś, co wykorzystałaś w swoim opowiadaniu wydarzyło się naprawdę?
W walentynkowej miniaturce było coś, czego nie powinnam umieszczać ;-; i był to prawdziwy fragment mojego życia, który nie skończył się jednak przesłodzonym happy endem ;-;9. Wolisz pisać krótkie czy długie rozdziały?
To zależy ;) 10. Ile książek czytasz miesięcznie?
Jak mam czas czytam jedną dziennie xD a jak nie, to zależy ;3

Zestaw III 

1. Co cię skłoniło do założenia bloga ?
Ambicja ;3
2. Czytasz moje blogi ? Jeśli tak to co o nich sądzisz ?
Dopiero się za nie zabieram ;3
3. Jakie lubisz książki, a jakie filmy ?
Prawie wszystkie ;3 Ale głównie fantasty (odpowiedz do obu) ;3
4. Ulubiony kolor ?
Czarny ;3
5. Jakiej słuchasz muzyki ?
Prawie wszystko, nie przepadam za rapem, techno i dico polo ;3 
6. Twoje największe marzenie ?
Tajemnica ;*
7. Ile masz lat ?
Skończę piętnaście za niedługo ;3 
8. Twój ulubiony przedmiot w szkole (jeśli tam jeszcze chodzisz xD) ?
Polski, tylko nauczycielka do dupy ;_; 
9. Twoja ulubiona postać z Harrego Pottera ?
Tom Marvolo Riddle <3
10. Czy jesteś rasistą/homofobem ?
Nie i bardzo nie lubię takich ludzi. 
11. Opisz siebie w trzech słowach.
Nudna, Beztaleńcie, Nieśmiała. 


Finite ^^  

Teraz moje pytania :

1. Jeśli miałbyś wybrać to Hogwart, Narnia, Panem czy Obóz Herosów? 
2. Akceptujesz siebie?
3. Jaki jest twój największy strach?
4. I największa wada?
5. Wolisz wschód, czy zachód słońca? ;3
6. Jakie masz fetysze? xD
7. Lubisz rysować?
8. Lubisz hejtować wszystko co popadnie, nie ważne, czy wiesz czemu to hejtujesz?
9. Grasz w jakieś gry? ;3 
10. Wyobraź sobie, że masz jedno życzenie, które spełni o cokolwiek poprosisz. Jak ono by brzmiało? ;) 
11. Woda gazowana czy nie? ;3


Oki xD 

Ponieważ nie mam pomysłu na nominację, nominację dostanie każdy, kto tylko by chciał ;3  Ci co nie mają blogów, mają tu ode mnie całuski :********  Jeśli bierzecie nominacje, to proszę o podanie w komentarzu linku do bloga, bo chciałabym zobaczyć odpowiedzi ^^  No i zachęcam do odpowiadania w komentarzach na zestawy od dziewczyn i na moje pytania ;3 Kocham was, dziękuję za tyle wejść, obserwatorów i za komentarzee ^.^ Następny rozdział dodam do końca następnego tygodnia ;3  rozdziały będą się pojawiać co dwa tygodnie lub co miesiąc, takie moje postanowienie ;33 Miniaturki będą jak leci, więc nie wiadomo kiedy coś dodam ^^  Kocham waaaaaaaas <3 <3  Dzięki, że czytacie moje bazgroły, choć wiem, że nie są najlepsze :*****

Sorki za to białe tło, jakaś ścina na bloggerze ;-;
o~*~o    

5 komentarzy:

  1. Awww. Ja też najbardziej lubię Toma Riddle'a <3
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo :> Proszę o nominację mojego bloga http://peetniss-love-story.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry! Może mnie jeszcze pamiętasz albo kojarzysz. Jakoś tak się wydarzyło, że długo nie wchodziłam na Twojego bloga. W sumie sama nie wiem, dlaczego tak wyszło. W każdym razie dzisiaj tu zaglądnęłam. I mam potrzebę napisania Ci o wszystkim, bo przecież kiedyś komentowałam każdy post.
    Zacznę od "Klary", ponieważ to był pierwszy tekst, którego nie czytałam, a który dziś przeczytałam. Ogólnie rzecz biorąc, podobało mi się. Może dlatego, że lubię rzeczy drastyczne, może dlatego,że wolę historie z zakończeniem innym niż "wszystko było fajnie, super i bombowo", a może dlatego, że było to opowiadanie idealnie wykreowane, tajemnicze. Nie pasowało mi tylko to, że było za mało mrocznie. Owszem, park oraz las... To było świetnie opisane. Jednak ogród, który tam się pojawił, był zupełnie inny. Rozumiem, że tak miało być, bo pisaliście coś związanego z tym obrazem (w sumie nie do końca ogarnęłam o co chodzi). Ale według mnie tekst był świetny.
    Co do miniaturki walentynkowej, to była fajna. Taka lekka, przyjemnie się czytało. I chyba tyle z mojej strony na ten temat.
    A co do miniaturki na dzień singla, to podobała mi się o wiele bardziej niż walentynkowa. Scena samobójstwa Hermiony była dobrze opisana. Podobał mi się również fragment snu, kiedy to Draco brał z nią ślub.
    I jeszcze zostało mi opowiadanie. W sumie, kiedy była scena z Hermioną i Aleksandrem w gabinecie u Dropsa, to domyśliłam się, że on będzie jej rodziną. Ale muszę przyznać, że nieźle się uśmiałam, czytając o tym jak biegnie z nią przez korytarz i zasypuje gradem pytań. Podobał mi się też moment z tymi rozchichotanymi dziewczynkami!
    A teraz ogólnie, to bardzo się stęskniłam za tym blogiem. I w miarę możliwości, będę starała się komentować, odwiedzać go regularnie. Wiem, że ten komentarz różni się od moich poprzednich, ale chyba zmiana jest na lepsze. Przepraszam za jego długość, mam nadzieję, że doczytasz. Jak doczytałaś, to Ci serdecznie gratuluję. Pozdrawiam i do następnego Twojego postu! :)
    ~Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Em XD
    Nominowałam cię do LA :D Info znajdziesz na: http://mrocznastronanieba.blogspot.com/2014/03/nominacja-i-wazne-info.html

    OdpowiedzUsuń