niedziela, 27 kwietnia 2014

Okej.

Okej, mam karę na lapka i tel ''na zawsze'' więc pozdrawiam.
://///
No i tak jak chcieliście będę pisać dalej a nie od początku zobaczymy jak to wyjdzie :)
Nawet mnie już wkurza to, że nie mogę pisać i nie dodaję rozdziałów, więc dziwię się, że jeszcze mnie nie wyzywacie w komentarzach. W każdym razie kocham was i mam nadzieję, że na noł legalu coś mi się uda W KOŃCU napisać wrrrr!
Pozdrawiam i całuję czytelników :*

~~LEKKO (czyt. bardzo) wkurzona Em. ;---;

14 komentarzy:

  1. Em,ty cnacniscshuchdsuhcss jak możesz ;-; Weź ukradnij tego lapka, nie wiem...cokolwiek ;-; Wymknij sie do biblioteki, pisz nocami pod kołderką.... ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Licze że szybko coś napiszesz .
    Ps.piszesz bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Em. czekam z niecierpliwością ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Em ;)
    Szczerze mówiąc miałam nadzieję, że już nie będę musiała pisać komentarzy bo jestem raczej cichą (ale wierną) czytelniczką....Od samego początku zakochałam się w twoim blogu <3 Nawet udało mi się napisać Pierwszy komentarz ze wszystkich- nie rozpisałam się bo napisałam tylko "Oki"- ale jak na mnie to dużo [zawsze coś].
    No więc czytam, a raczej CZYTAŁAM każde słowo twojego bloga bardzo zachłannie, dosyć często trzeba było długo czekać :/ ale się opłacało :* Jak wszyscy czekam aż twoja kara minie choć robię to z MEGA niecierpliwością...Nie mogę się doczekać aż wznowisz bloga i tak wgl to chciałam Cię poinformować, że zawsze tu z tb byłam xD haha dziwnie to brzmi ale spk ;3 BŁAGAM PISZ DALEJ i NIE PODDAWAJ SIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twojego bloga i mam nadzieję na nowy rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobietko pisz PLISSS ... Kocham jak piszesz opowiadania
    I <3 YOU !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Yay, czemu znowu zrezygnowałaś ;(
    Napisz coś, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja cię wzywam! XD
    Rodzice są tacy okrutni, prawda??? Mi mama dała karę za nie zjedzenie zupy :/ Ach ci rodzice XD
    ~Slytherin Princess

    http://dramione-milosc-bez-granic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. OJEJKU: ( caps lock sie.buntuje : // zekam już na kolejną notkę i mam nadzieję, że już niedługo coś nowego się pojawi :) wierze w ciebie! :33 jestem tu od niedawna, ale twój blog bardzo mi się podoba ^-^ i myślę,że zostanę tu na dłużej
    pozdrawiam i życzę weny oraz miłych wakacji ::33
    J.M.M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah no i oczywiście, żeby rodzice odwołali karę ;**

      Usuń
  10. Kiedy nowy rozdział?;(
    Czekam z niecierpliwością Ślizgonka

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieto błagam dodaj nowy rozdział!!!
    Nie mogę się go doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. hej. Kiedy nowy rozdział? Daj znać czy zamierzasz kontynuować opowiadanie :) Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń