wtorek, 23 września 2014

Szkoła

Hej, chciałam tylko dać znak, że żyję i nie mam pojęcia co z blogiem. Chcę go pisać i mam pomysł, ale nie mam absolutnie czasu... blog jest zawieszony... wiecie, trzecia klasa, trzeba się troszkę przyłożyć ;c
  Bardzo was przepraszam i mam nadzieję, że zrozumiecie... Postaram się jednak dodać coś w tym roku szkolnym no i są jeszcze ferie i święta i w ogóle... nie będzie to szczyt bloggerstwa ale postaram się... bardzo was przepraszam :c
Miłej szkoły wam życzę <3

10 komentarzy:

  1. NOSZ KURDE!
    Cholerny blogger, zjadł mi komenta.

    W każdym razie:
    1. Wypchaj się kisielem.
    2. ^Gimbaza jest straszna^
    3. Mam zamiar przeczytać po raz 3 wszystkie rozdziały tego blogaska, więc pisz szybko, może zdążysz zanim skończę :<
    4. "Miłej szkoły"? Miłej. Szkoły? SZKOŁY. MIŁEJ?! Żartujesz sobie?!

    /Champagne Rose (wcześniej Koalka Koalkowa)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra to ze szkołą to przesadziłam xDD ciesze sie, że jesteś <3 xD ciesze sie na wszystkich co są <3 postaram siem coś napiszać

      Usuń
  2. Ja oczywiście czekam i rozumiem Cię, bo też akurat jestem w trzeciej klasie i postanowiłam w tym roku przyłożyć się do nauki bardziej, niż w poprzednij latach, żeby dostać się do dobrej szkoły. Od tego w końcu zależy moja przyszłość, czyż nie?
    No więc życzę powodzenia w nauce i mam nadzieję, że zaiwesznie nie potrwa już długo i że niedługo ujrzymy u ciebie nowy rozdział :)
    P.S. Widzę, że już masz dostęp do komputera. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do szkoły i kompa mam od czasu do czasu żeby zrobić jakieś zadanie ;cc więc w sumie nie mam xD

      Usuń
  3. Twój blog jest genialny. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział oraz na spotkanie Hermiony i Voldemorta. Mam nadzieję,że Hermiona i Drako będą parą

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz dalej już chyba 5 raz przeczytałam całego bloga i mam nadzieję że jak najszybciej będzie następny rozdział. Nie poddawaj się dasz radę ♥♥♥


    ~Lizy

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda... pogodzę się z tym, sam jestem w 6 klasie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Tu ja.
    Długo mnie tu nie było. Trzymam kciuki za wszelkie spr. A w czasie świąt będę cię wywoływać z otchłani Internetu. Mam nadzieję, ze mi żaden diabeł nie wyskoczy...

    Z poważaniem
    Do przeczytania, usłyszenia, zobaczenia czy czego tam innego
    Gal Anonim

    P.S. Jeśli znów będę pisać ten sam komentarz po raz trzeci, wkurzę się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam <3
    Też jestem w trzeciej. Czysta masakra. :C

    OdpowiedzUsuń
  8. masz talent do pisania czekam!!!
    i zapraszam http://fshdb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń