niedziela, 16 listopada 2014

Nowy Początek

 Nadal nie mam kompa, tylko czasem udaje mi  się na niego wejść. Nie wiem jak to będzie z dalszym pisaniem, chcę pisać dalej i mam dużo pomysłów, gorzej z wykonaniem, Na telefonie nie da się pisać, zepsuty. Kompa nie mam. Nie wiem jak będę dodawać kolejne rozdziały ale mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle.

  Jak czytałam ostatnio tego bloga to cóż... masa błędów różnych, w fabule, stylistycznych, interpunkcyjnych, ortograficznych...wszystkich...

 Zacząć nowego bloga? Napisać go jeszcze raz? W ogóle nie pisać? Kontynuować ten jakby w cale nie był kiepski?

hmm... te pytania tak jakoś są i nie znikają kurcze xD. No i w sumie nadal nie wiem. xD

Dobra. Dzisiaj wstawię... takie krótkie opowiadanko... jakby streszczenie całego bloga. I będzie tam jaśniej wyjaśniona fabuła i będzie to taka historyjka, a do niej napiszę dalszą część bloga. Zobaczymy jak to wyjdzie, jak będzie niewypał. to trudno, spróbujemy czegoś innego. :3


I w ogóle to hej wszystkim, którzy się ostali xD :* mam nadzieję, że będę mogła częściej wam pisać tu jakieś cosie :3


7 komentarzy:

  1. A co z wiejącym pustkami blogiem o młodym Riddle'u i obiecanych fictionach ? ;) też Cię bardzo lubię Em ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Superrr juz sie doczekac nie moge

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem, skoro uważasz, że jest dużo błędów, to powinnaś zacząć od nowa, ale to już jak uważasz. No to czekam na to streszczenie i życzę weny i chęci do dalszego pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, tu ja. Gal Anonim.

    Lubię tego bloga i czekam na to co postanowisz. A czekać będę tak długo jak trzeba. T do zobaczenia i przeczytania.

    Z poważaniem
    Gal Anonim

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadal czekam, nie mogę się doczekać gdy wznowisz działalność
    Całusy Alice

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń