wtorek, 10 września 2013

Versatile Blogger Award II


Dzięki wielkie za kolejną nominację do nagrody 

 Versatile Blogger Award

: D 

Osoba ,która mnie nominowała to 

Samui

z bloga 



Zasady:
1) Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2) Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3) Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4) Nominować 10 blogów, które na to zasługują.
5) Poinformować autorów nominowanych blogów.
Oto mój Medalik <3 
Siedem Faktów o Mnie : 

1. Lubię Pandy <3
2. Mam trójkę rodzeństwa 
3.I psa razy Leonberger ;)
4. Chciałabym zdać w niedalekiej przyszłości studia medyczne (kardiologia lub psychoterapia ), psychologiczno-pedagogiczne ,muzyczne ,humanistyczne lub muzyczne XD
5 . Gram na fortepianie i flecie poprzecznym :D
6. Rysuję wszystko ,oprócz osób które znam osobiście . Jakoś nigdy mi nie wychodzą ;) 
7.  Nie zdziwiłabym się gdybym na przyszłość okazała się starą panną z psami w domu ,czytającą przed kominkiem Pottera :)


To na tyle ,gdyż nie ma blogów ,które mogłabym nominować ;) 
Jest kilka które czytam ,ale mam zasadę ,żeby nie nominować blogów najbliższych przyjaciół ,no a  resztę już nominowałam ;) 

o~*~o

 Następny rozdział ukaże się szybciej i będzie dłuższy od poprzedniego ;) 
No i zapraszam na Toma ,Facebooka i Aska ;)

                                 

1 komentarz:

  1. Gratulacje! :)
    A myślę, że punkt siódmy odnosi się również do mnie. Ładnie to napisałaś :3
    Czekamy na rozdział

    OdpowiedzUsuń