niedziela, 14 lipca 2013

Liebster Blog Award



Założyłam bloga dopiero 21 dni temu . :)
I naprawdę nie mogę uwierzyć ,że  ktoś mnie nominował do Liebster Blog Award ! 
No naprawdę nie spodziewałam się i straaaaasznie się cieszę !!! :D 
Super ,że komuś  się podoba ten blog :)
 Tę nominację zawdzięczam kochanemu ''ktosiowi'' o nicku ;


Pisarka Mel :)

I za to baaaaaardzo jej dziękuję :) 
Jej stronka to 
http://melblack-i-jej-milosc.blogspot.com/ 


Trochę o całej sprawie : 

Liebster Blog Award pozwala zyskać więcej obserwatorów i rozgłosić bloga tym osobą, które prowadzą go sumiennie i ciekawie. Nominowanym zostaje się przez innego bloggera/rki. Osoby, które zostały nominowane, na początku muszą odpowiedzieć na 11 pytań, zadanych po nominacji, po czym wybrać 11 blogów, które chcą rozgłosić, a następnie zadać 11 własnych pytań.
Uwaga!Zasadą jest, iż nie wolno nominować tego bloga, który nominował ciebie!
  



Oto moje pytania i odpowiedzi : 


1.Twoje największe marzenie?

Hmm. Jest ich dużo :) Oczywiście chciałabym uczyć się w Hogwarcie i chciałabym też potrafić przenieść się na zawołanie w świat każdej książki jaką przeczytałam . :) 

2.Czy masz osobę której wiesz że możesz powiedzieć wszystko a nawet zadzwonić o pierwszej w nocy mając pewność że cię nie odrzuci?

Nie jestem pewna czy nie odrzuci mnie o pierwszej w nocy ale moją ''osobą''  jest pewna Madzia . 
Mam jeszcze kilka innych '' osób'' jak Kasia czy Gosia  ale  nie jestem pewna czy  w ogóle by odebrały :)

3. Jaki mniej więcej jest twój charakter?

Cóż nie mogę się pewnie opisać w 100 % prawdziwie ,ale (mam taką nadzieję ) jestem z miarę miła . Czasem wredna i chyba całkiem dobrze dogaduję się z ludźmi . No i bardzo często chodzę z głową w chmurach :)  Przez to trudno się ze mną komunikować :)

4.Twoja ulubiona książka?

Zależy co akurat czytam :) Uwielbiam oczywiście J,K. Rowling , ale kocham też Suzanne Collins . I przepadam za  wszystkimi trylogiami Trudi Canavan . I wiele innych ... :) 

5.Co sądzisz o wojnie?A szczególnie książkach o wojnie?


Zależy jakiej wojnie . Znaczy każda wojna cała , albo jej część jest bez sensu :) Ale  niektóre wojny są jedynym rozwiązaniem :(   A z książek o wojnie ( nie licząc bitew o Hogwart , Kapitol czy Imardin ) czytałam tylko historię Chińskiej konkubiny podczas japońskiego nalotu na Chiny . Całkiem dobra książka i tamta wojna też oczywiście była bez sensu . :)


6.Czy jest osoba z poza twojej rodziny którą darzysz uczuciem?

Uczuciem... miłosnym ? Hehe jest ich tak wielu ,że nie zliczę . Pewnie teraz myślicie ,że podoba mi się pierwszy lepszy . Ale ja jestem :
-Wolna ? nie 
-Zajęta ?  nie 
- W skomplikowanym związku z bohaterem literackim ? TAK :D
Tak właściwie z wieloma bohaterami :)
Draco , Snape, Fred , Neville ,Peeta , Cato , Finnick, Gale ,Akkarin , Dorrien ,... 
długo by wymieniać. :) 

7.Kim chcesz zostać w przyszłości?

Nie wiem :) Przed oczami oczywiście mignęło mi kilka zawodów :
-Piosenkarka , Nauczycielka , Malarka , Pisarka , Lekarz...
Ale nie  jestem jeszcze zdecydowana :) 


8.Możesz spełnić jedno życzenie. Czego sobie życzysz?

Żeby choć jedno z moich   marzeń się spełniło . ^^

9.Twój ulubiony sport?

Łucznictwo i siatkówka :) 
10.Twój ideał?

Zmienia się :) Kiedyś była to Kim Kolwiek XD wczoraj  Jennifer Lawrence a dziś chyba
Isabelle Geffroy :) 


11.Jaka jest rzecz którą kochach najbardiej na świecie?


Książki i muzyka  <3




To na tyle :) 


Nominowane przeze mnie blogi :

1.http://dracohermiona.blogspot.com/
2/http://blyskswiatla.wordpress.com/
3.http://story-of-bellatrix.blogspot.com/search?updated-max=2013-02-15T22:05:00%2B01:00&max-results=1&start=6&by-date=false
 4. http://ice-and-fire.blog.onet.pl/2006/01/
5.http://hp-po-drugiej-stronie.blogspot.com/
 6.http://hermiona-and-draco-love.blogspot.com/
7. http://dramione-dwa-swiaty.blogspot.com/
 nie mam więcej :)


Moje pytania  :


1. Jaki masz i jaki chciałabyś/chciałbyś mieć kolor oczu.?
2. Twoje najgłupsze marzenie.?
3.Twoja wpadka z przeszłości ?
4 Jak byś nazwał swojego smoka XD
5. Ulubione danie ?
6 .Coś co cię obrzydza ?
7.I coś co cię wprawia w euforię.?
8 . Gdybyś napisał biografię to czyją ?
9. Czy jest osoba z krórą chcesz utrzymać kontakt do końca życia ?
10 . Jaki jest twój największy talent ?
11. Co napędza cię do pisania bloga? :) 

To by było na tyle :) Jeszcze raz wielkie dzięki za nominację Pisarko Mel :) 

PS. Nowy rozdział już się robi . :) 

o~*~o


 

4 komentarze:

  1. Gratulacje :) Gdybym była bloggerką też bym cię nominowała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za nominacje. Z racji, że nie mam więcej blogów, które mogła bym nominować to podepne Twoje pytania do poprzedniej nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo jednak znalazłam blogi, które mogę nominować :)

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana! Więcej na : http://dm-i-hg-story-of-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń