poniedziałek, 8 lipca 2013

Tablica Ogłoszeń :)


Z powodu potrzeby mam tu kilka wyjaśnień co do bloga :)


  1. Akcja rozgrywa się po I Bitwie o Hogwart ale przed II
  2. Dumbledore żyje więc nie było żadnej akcji z Horkruksami oprócz tej w jaskini.
  3. Fred , Remus , Tonks , Syriusz i inni żyją :)
  4. Dyrektor sam zajmuje się Horkruksami i zabronił mieszania się w ich sprawę Harremu .
  5. Ale poinformował Wybrańca jak je zniszczyć.
  6. Pojawiają się nowe postacie.
  7. Co do tego jak to będzie z Voldemortem i jego córką dowiecie się :)
  8. Przepraszam fanów Rona za jego opisy na blogu :) Bo jak można zauważyć nie przepadam za nim.
  9. Jeśli na blogu znajdują się podobne lub takie same wątki jak na jakimś innym to przepraszam ale nie znam wszystkich blogów o Dramione . To nie moja wina ,że wpadłam na taki sam pomysł jak ktoś inny.'
  10. Tak oczywiście dodam więcej scenek z Dramione :) Na razie wszystko sie rozwija .


o~*~o

3 komentarze:

  1. Chciałam skomentować ostatni rozdział, ale się boję że nie zauważysz komentarza. Dlatego robię to tutaj!
    Stwierdzam że opowiadanie jest świetne! Nie okazuje się od razu że Hermiona jest córką Voldemorta. Spodobał mi się artykuł w Proroku Codziennym. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału! Dodaj szybko, proszę! :)
    A i mam prośbę... Czy z tym chomikiem i pająkiem nie dałoby się czegoś zrobić? Chociaż trochę zmniejszyć czy coś. Zasłaniają tekst i niewygodnie się czyta...

    OdpowiedzUsuń
  2. Och uwierz mi naprawdę :) Zaważyłabym każdy chyba komentarz , bo strasznie się z nich cieszę (z komentarzy ) Każdy dokładnie czytam więc możesz komentować gdzie chcesz i tak zauważę :) Pająka i chomika usunęłam . Nie wiedziałam ,że zasłaniają tekst sorki u mnie to widać normalnie :) Dzięki za opinie , takie rzeczy jak komentarze lub obserwatorzy naprawdę wiele dla mnie znaczą . Następny rozdział już jutro :) o~*~o Eolka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest ok. Tez nie lubie Rona ;( opowiadaniebardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń