poniedziałek, 15 lipca 2013

Liebster Blog Award II


Hej :)
Nawet nie zdążyłam dokończyć następnego rozdziału i już zostałam nominowana ponownie do 
Liebster Blog Award ! 
Teraz blog istnieje już od 22 dni :) 
To już moja druga nominacja i zawdzięczam ją 

Julii T.   :) 
Jej stronka :  http://dm-i-hg-story-of-us.blogspot.com

Dzięki wielkie ! 


To są jej pytania i moje odpowiedzi : 

Jaki byłby Twój patronus ?


Hmm... Wilk albo Kosogłos <3

Ulubiona książka HP?

Nie wiem :) Wszystkie są świetne :) 

Ulubiony parring?

Dramione ,Drarry i
Nevuna/Lunill :)

Co najbardziej lubisz w pisaniu bloga?

To ,że mogę pokazać innym własny punkt widzenia i swoją wyobraźnie :)
 I to ,że ktoś docenia moją pracę ^^


Kim chcesz być w przyszłości?

Miałam już to pytanie i odpowiedź wciąż brzmi tak samo :) 
Nie wiem :)


 Ulubione zwierze?

Wilki , psy i pandy <3

 Dokończ zdanie: Lubie Harry'ego Pottera za . . .  ( Wymień 7 rzeczy)

 
1.Bo opowiada naprawdę  świetną historię.
2. Bo grają w nim świetni aktorzy.
3. Bo jest dobrze napisany.
4. Bo każdy znajdzie tam coś dla siebie.
5. Bo nigdy mi się nie znudzi .
6 . Bo łatwo można napisać do niego fanfiction .
7.Bo jest po prostu piękny . ( Nie sam Harry ale jego historia ) 

*,*
 

Nie nominuję już nikogo . :) 
Albo inaczej :)
Nominuję każdy blog który dacie w komentarzu :)
Jeśli ktoś się zgłosi to dodam pytania :)


To na tyle :)

o~*~o




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz