poniedziałek, 15 lipca 2013

Versatile Blogger Award



PROROK CODZIENNY :)

Dostałam nominację do Versatile Blogger Award !

Dziękuje za nią ponownie : 

Julii T :)


Jeśli chcecie się czegoś o mnie  dowiedzieć oto 7 wymaganych przez nominację  
faktów o mnie :)


1.  Nie jestem statystycznym polakiem XD czytam więcej niż jedną książkę w roku.
Notacje z tego od stycznia wynoszą na razie : 103 książek <3
2 . Mam makabryczną średnią ocen . (najgorszą w klasie )
3 . Jestem głupia :) ( przynajmniej tak mi mówią)
4. Mam  3 z polskiego :) Ale ironia ,nie ?  Uważam ,że niesprawiedliwie mnie oceniono:)
5. Boje się prawie wszystkiego.
6. Mam marzenia sześciolatki .
7. Solę arbuza :) Taki smaczniejszy uwierzcie ^^

Tak jak mówiłam nie mam już kogo nominować :)  

Dzięki i do następnego rozdziału :)

o~*~o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz